hot layouts, myspace default layouts, quotes

Wednesday, February 18, 2009

Saja suka-suka

Aku teringin menulis sesuatu tapi nampaknya tak ada idea. Post yang sebelum ini dibuat ketika aku sedang agak beremosi. Tapi bila dah sejuk, idea hilang entah ke mana. Takkanlah nak tunggu emotinal state jadi unstable lagi baru boleh menulis. Kalau boleh aku nak jadikan blog aku ni sebagai medan untuk aku berkarya. Kalau ada yang sudi nak baca, silakanlah. Kalau nak komen pun, boleh jugak. Harap2 komen yang membinalah.
Kepada blogger yang sudi melawat blog ini, tq very much. Perhatian buat bloggers yang berasal daripada Pahang, terutama orang2 Beserah Kuantan, harap dapat melawat blog saya ni. Teringin nak tau ramai tak orang kampung saya kat Selangor ni. Lawatlah jangan tak lawat tau. Saya menanti dengan penuh setia.

3 comments:

Pok-Din Inc said...

hai..
sy lah org pahang.. :p

princess from secret rendezvous said...

bila masa pulak kelantan tu tuko nama jadi pahang ye?? :p

Anonymous said...

betulke pok din ni pahangrian?? tak de rupa pon? tapi i nak ingatkan u la..di mana bumi dipijak...di situ langit dijunjung. pandai-pandai la bawak diri di tempat orang ye...